Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Moszczenica
(1)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kultura
(1)
Sponsoring
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Prezentowane opracowanie jest pomocne w poznawaniu założeń i instrumentów marketingu jako najbardziej efektywnej koncepcji działania na rynku. Zamierzeniem autorów było nie tylko przedstawienie idei i zasad strategii marketingowej ala także przykładów i propozycji zastosowań podejścia marketingowego w działaniach podmiotów sfery kultury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Moszczenica
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 0 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej